Kuten huomaa minulla on uusi tausta, jonka sain sivustolta http://sivupohjat.vuodatus.net/. Pidän tosi paljon, ja ainakin se kuvastaa minua. No se siitä. Vielä vähän teidän naurattamista.

Olen hullu, hullu ja vieläkin hullu. Minä kirjoitan kirjaa, ja se on minulta monella tavoin kuten sanottu, hullua. Ensiksikin minun kirjoitustaitoni on keskinkertsinen, ja keskinkertainen ei riitä, että saa kirjan julkaistua, ja kaikki jotka ovat lukeneet tekstejäni tietävät minun olevan keskinkertainen kirjoittaja, eikä siinä ole mitään kiistettävää. Olen keskinkertaisuuksien kuningatar. Piste. Toiseksi, minulla ei ole hajuakaan, miten saan kirjastani toimivan paketin, kun en ole ennen kirjoittanut kirjaa, joka olisi tullut VALMIIKSI. Kolmanneksi, minulla on pää liian korkealla, sillä tiedän nyt pääni pessimistisellä puolella, että en voi millään voittaa sitä pääpalkintoa(25 000€ ja julkaisua lähes kaikissa pohjoismaissa) näillä taidoilla, ja se toinen puoli myös tietää, että optimistipuoli tulee pettymään. Kuitenkin optimistipuoleni on päälimmäisenä, ja yritän tällä positiivisella puolella saada tekstin tulemaan, lähettää kirjan sinne kilpailuun ja sen jälkeen antaa pessimistipuolen katua. Siinä on suunnitelma A, ja toivon ettei Suunnitelma B:tä tulekkaan.