Voisitko..


Syödä hyönteistä?
V: Kyllä voisin, ellei muuten niin yllytyksen takia. Itse asiassa olen syönyt yllytyksen voimasta.

Hypätä benji-hyppyä?
V: Todellakin haluaisin, mutta minun ah-niin-ihana korkeanpaikan kammo pistää seinän eteen.

Hypätä laskuvarjohyppyä lentokoneesta?
V: Sama tässä.
Tappaa ketään?
V: No kuvainnolisesti lähes kaikki tuntemani ihmiset olisivat kuolleita, mutta tosi maailmassa en. Tai no olen minä hyttysiä tappanu ja varmaa muurahaiste päälle astunu vahingossa:'(

Lähteä jonkun kanssa treffeille vain hänen ulkonäkönsä takia?
V: No siis riippuu nyt tilanteesta, normaalisti menen ulos (jos menen) niin mukavan jätkän kanssa.

Olla kasvisyöjä?
V: Voisin, olen ollutkin kunnes lääkäriltä tuli kielto tähän liikalaihtumisen takia..

Lyödä tuntematonta?
V: Kyllä, jos antaa syyn.
Laulaa karaokea?
V: Olen tätäkin tehnyt eli, juu.
Vetää ympärikännejä?
V: Kyllä kai, viimeistään täysikäisyysjuhlssani:)
Olla myymälävaras?
V: En, mulla o liian suuri omatunto tähän hommaan.
Puraista kirjastotätiä?
V: Miksi minä häntä puraisisin. Eli en.
Huijata kokeessa?
V: tehtyä on eli voisin.

Iskeä jonkun poika/tyttöystävää?
V: Ei. Mä en tavoittele varattuja.

Saada jonkun itkemään?
V: Ikävä kyllä joo.

Seurustella 10 vuotta itseäsi vanhemman kanssa?
V: Ei ole todennäköistä, mutta never say never.

Valvoa koko yön?
V: Tehty tämäki, el itähänki joo.

USKOTKO:

Itseesi:
V: Joskus, yleisemmin en.

Ystäviisi:
V: Kaikkiin läheisiin ystäviini ja tuttuihini.

Kohtaloon:
V: Uskon kohtaloon, olen taikauskoinen tässä.

Enkeleihin:
V: Empä taida, ei suojelusenkeleitä ole eksynyt mun elämän varrella.
Ufoihin:
V: Joo täytyy niihi uskoo, mut ne o mun pääs kyl oranssei.

Jumalaan:
V: En usko jumalaan, jeesukseen, en pyhään henkeen, vaikka olenkin kristitty.

Lottoomiseen:
V: en lottoa.
NONI:

Onko sinulla poikaystävä:
V: Ei tällä hetkellä, mutta katse on kiinni eräässä herrassa.

Oletko ihastunut johonkuhun:
V: Kasperi <3

Oletko koskaan käyttäytynyt oudosti:
V: Aina.

Oletko tuntenut jonkun ystäväsi kauan:
V: Olenhan minä, mutta se ei ole se mikä minulla ratkaisee.
Montako hyvää ystävää:
V: Sellainen kourallinen.

Entä kavereita:
V: Paljon, olen seuraihminen.

Oletko ikinä pettänyt ystäviäsi:
V: Jokainen on, mutten mitään suuria.
Ovatko ystäväsi pettäneet sinut:
V: No oikeastaan vain nämä olen puolituttukaveri-tyyppiset ihmiset. Koen, jos en voi luottaa heihin, en tarvitse sellaisia ystäviä.

Kenen kanssa itket mieluiten:
V: Yksin, jos itken.
Kamalin tunne:
V: Pettymys ja katkeruus.

Paras tunne:
V: Onnistumisen ilo, rakastuminen
OLETKO KOSKAAN..?

Ollut niin humalassa, ettet oikeasti muista eilisestä mitään:
V: En juo humalahakuisesti eli en kai.
Jättänyt menemättä kouluun, koska satoi:
V: En, jättänyt tulemasta kouluun, koska aurinko on paistanut, ja olen halunnut jäädä ulos.
Ollut auto-onnettomuudessa:
V: Kyllä.

Potenut sydänsuruja:
V: No kyllähän minä.
Oletko pitänyt kaikki sinulle uskotut salaisuudet:
V: Yritän pitää suurimman osan sisällä, koska haluan olla luottamuksen arvoinen, mutta kyllähän niitä on päässyt livahtamaan.
Omistanut mielikuvitusystävää:
V: Montakin olen omistanut. Nyttenki omistan.:)

Luovuttanut kännykännumeroasi nettitutulle:
V: No sellaiselle, johon olen tutustunut netissä ja nähnyt, tullu kaveriks ni sillo, puhun Adista.

Ihastunut kaveriisi:
V: En.

Itkenyt elokuvan aikana:
V: Jokaisen täytyy vähintään kerran elämässään itkeä elokuvan aikana, eli joo.
Rakastunut opettajaasi:
V: En!

Ollut latotansseissa:
V: En, mutta tulevaisuudes täytyy kokeilla.