Sharraseni: Kiitos ihanista neuvoista, ja kyllä varmaan jotain matkaankin jäi.J

 

Elämä on oikeasti epäreilua. Siis minulla on kaikki tällä hetkellä kaikki hyvin, mutta en voi olla ajattelematta kaikkia niitä, jotka kärsivät nälänhädässä, sodan jaloissa olevia ihmisiä ja kodittomat lapset ympäri maailmaa. En kestä ajatusta, että jotkut elävät kupilla riisiä kokonaisen päivän. Oikeasti suomalaiset, meidän täytyy olla tyytyväisiä mitä meillä on.

Eniten minua koskettaa lapsisotilaat. Nähdä kuvia verisistä lasten ruumiita tai nähdä lapsia aseiden kanssa, jos lapset ovat kuitenkin niin lyhyitä, että ylettyvät minun leukaani. Se vaan saa itkemään, ja tajuamaan että maailma on oikeasti niin epäreilu. Nuorimmat voivat olla viisivuotiaitakin, ja heidän kuuluu leikkiä siinä iässä. Ei ole oikein, että heidän elämänsä on lyhyesti: tuhotaan muiden elämiä, syödään hirmu vähän ja jos ehtii niin nukutaan. Se olisi elämää maan hallitusta varten, ja siitä tulisi kyyniseksi kuka tahansa, enkä usko kenenkään ansaitsevan sitä.

Momma take this badge off of me
I can't use it anymore
It's getting dark, too dark to see
Feel I'm knockin' on heaven's door

Kuitenkin on myös henkisesti epäreiluja asioita. Henkilökohtaisesti olen todella rasistivastainen, ja vihaan joka ikistä tietämääni rasistia koko sydämestäni. Tuntuu samalla kuin joku mollaisi samalla minut alas, kun mollaa yleisesti mustat alas. Täytyy todeta, että juureni merkitsevät paljon, ja jos suvussa on musta niin hän on osa minua, ja olen ylpeä hänestä. On niin paljon vielä sanottavaa, mutta en osaa enempää pukea sanoiksi.