Olen känkkäränkkä tänään enkä voi asialle mitään. Olen epäreilu ihminen tänään, ja olen äksynä siitäkin. Mun oikeuksiini ei kuulu tehdä toisten oloa iha kamalaksi, vain sen takia et mä stressaan liikaa, oon väsyny ja koitan olla pirteä vain juuri siksi koska mun täytyy. Kuulostaa hullulta, et mun täytyy olla pirteä, mutta en nyt syitä tässä rupea kertomaan, ne joiden haluavan tajuavan (ne joille olin niin kamala), niin tajuaa jos tajuaa, ja muusta ei oo väliä. Mulla o oolu osan päivästä huulilla iso tekohymy ja väkisin väännetyt jutut enkä mä ole siitä yhtää ylpee. Mun tapoihini kuuluu olla suorasukkane, rehellinen ja ihminen, joka puhuu sydämestään. Ja tuohan osoittaakin noita piirteitä. Mä vaan en halua pettää mun lupaustani. Mutta lupaus olla silti normaalina ei varmaan tarkottanu et mun pitäis olla suurimman osasta päivää ylipirteä enkä oma itteni joka ei läheskään aina oo ylipirteä persoona muttei myrtsikään. Mä oon sisältä niin palasina, etten mä edes kehtaa puhua siitä, koska mä en itse edes haluais tajuta stiä. Mä saatan hymyillä tai raivota tänää mutta sisältä mä oon tänää vaan pikkutyttö, joka on liian ujo ollakseen mikään. Ei pukahda sanaakaan ei yhtään mitään. On vain hiljaa taustalla, hyvä jos huomattuna. Mä en haluu olla sisältäni tollane, koska se ei oo mä. Mun kuuluu olla vähän liian leveästi hymyilevä, vähän liian lujaa naurava, vähän liian suorasukkainen ja vähän liian kovaäänine ihmine, eikä syrjäänvetäyny ja valittava ihmine, joka pitää tänään mielipiteensä täysin sisällään. Tänään potkin kengän kärjillä asvalttiin kiroten samalla, pelottelen pulut pois lähettyviltä ja paiskon huoneeni tavaroita säpäleiksi. Mä en kestö itseäni tänään. Enkä kestä nähdä niitä tavaroita, jotka kaikki ironisesti muistuttavat minua jotenkin. Ja Adeliapaniikkipiikkihukkapätkäathdo..(en jaksa kaikkia niitä luetella), mä kyllä oon huomen kunnos, ei huolta.:) Shoppaholic, more shoppaholic, me! Kyllä shoppailukierros piristää aina ja sitä paitsi ä oon teeihmisiä:)