No tulinpas takaisin Raumalta pikkubroidin turnauksesta. Hyvinhän broidin jäkisjoukkue pärjäsi, hopeaa tuli rankkareiden jälkeen. Oikeastaan mikä jäi häiritsemään oli pronssijoukkueen käyttäytyminen. Siis en nyt mainitse joukkuuen nimeä, ettei kenellekään tule paha mieli. Kuitenkin he huutelivat sellaista P****:a tepsin pojille, että minä kyllä kerran sanoin jo että turpa kiinni, et ei tarvii olla sika vaikka sijoittukin huonommin kuin tepsi. Muutenkin herrat olivat NIIN ylimielisiä että jos minua on sanottu joidenkin tiettyjen suusta ylimieliseksi, niin minä olen nöyrä noihin jätkiin verrattuna. En kyllä minäkään käyttäytynyt mitenkään maailman ihaninpana ihmisenä. Itseasiassa kun tuon pronssijoukkueen pojat matsin jälkeen hakivat omat palkintonsa, se joka oli istunut minun edessäni katsomossa huusi: "Kiitos mahtavasta tukemisesta tepsin fanit, etenkin sinä", ja osoitti minua sormella. Ja minä ärsyyntyneenä huikkasin, että haista vittu. Eipä järjestäjät katsoneet hyvällä, mutta so what. Minä en voi sietää ylimielisiä ihmisiä.

 

Ai niin haluan kiittää Sharraa aivan loistavista neuvoista, joita aion ainakin yrittää noudattaa.