Päivitystä sen verran, että minulla on uusi pohja ja se on otettu ossasta http://loputon.vuodatus.net

 

So little time
Try to understand that I'm
Trying to make a move just to stay in the game
I try to stay awake and remember my name
But everybody's changing
And I don't feel the same

~Keane- Everybody's changing~

Löysin tietokonepöydän laatikosta vajaan vuoden vanhan kuvan itsestäni, tarkalleen ottaen kuvan kuudennen luokan päättäjäisistä, ja tajusin kuinka paljon olen muuttunut tuon kuvan ottopäivästä. En puhu pelkästään ulkoisesti, vaikka sitäkin on tapahtunut. Kuitenkin sitä tyttöä kuvassa ja minua ei voi enää verrata toisiimme, koska niin eri maailmoista olemme nykyään. Silloin olin vielä liian naiivi tyttö, joka ei tiennyt melkein mitään karusta todellisuudesta. Sinä keväänä oli ollut pieniä vaikeuksia, mutta ne olivat pieniä verrattuna siihen, mikä odotti seuraavan syksyn keskiosassa. Viime keväänä ei olisi tullut mielenkään yrittää itsemurhaa, mitä syksyllä yritin. Keväällä minulla oli lähes kokonaan eri ystäväpiiri, ja nyt on hyvä jos vanhoille soittelen edes kerran kuussa, McLaggen poikkeuksena joka on uudessakin kaveripiirissä. Aina kun vaihtaa koulua ala-asteelta yläasteelle, sanotaan niille vuotta nuoremmille kavereille, että kyllähän me pidetään yhteyttä eikä tää muuta mitään, mutta milloin viimeksikään näin niitä vanhoja kavereita, varmaan viime syksyllä tai kesällä. Kuinka maailma muuttuu. Viime vuonna olisin antanut kaikkeni päästäkseni eroon pikkuveljestäni, nyt kun se saattaa tulla toteen jos broidi ei muutakkaan mun kanssa samaan taloon kun sitähän ei vielä tiedä, ja nyt vaan toivois et mahdollisimman moni sisaruksist asuis samassa talossa kuin mä. Tuntuu kuin olisin kasvanut kuin valovuosien päähän reilu kuukausi sitten vielä mussa kytevästä hahmosta, nyt kuitenkin kaikki on muuttunut. Vielä sillon reilu kuukausi siiten mä luulin kaiken olevan lähes pysyvää, mutta nyt ajatuksissani pysyvyys on poikkeus. Silloin olin valmis julistamaan kaiken faniuteni koko maailmalle, mutta nyt en edes tiedä fanitanko kaikkea sitä enää, vai onko se vain tosi hyvää ja kivaa se mitä olen fanittanut. Poistin allekirjoituksestanikin vuotiksesta fanitustekstin S.I.F., koska jo jonkin aikaa on tuntunut että on kasvanu sen yli. Mutta muuttunut olen parempaan tai huonompaa, en tiedä kumpaan. Kuitenkin ei muutos ole pahasta, joskus vain tulee saada vanhoista asioista etäisyyttä, ehkä koko elämänkin ajaksi.