It's too bad, but that's me
what goes around comes around, you'll see
that I can carry the burden of pain
'cause it ain't the first time that a man goes insane
and when I spread my wings to embrace him for life
I'm suckin' out his love, 'cause I, I'll never be nobody's wife

~Anouk- Nobody's wife~

Tänään haluan olla vapaa kuin taivaan lintu. Haluaisin lentää yksin vapaana välittämättä muista, paskoa toisten niskaan välittämättä siitäkään, välittämästä muuta kuin ruuasta ja lentämisestä. Muistan lapsuuden toiveita: isona naimisiin, kolme lasta ja identtiset tuulipuvut muistaen tietenkin happily ever after-efektin. Tällä hetkellä haluan kaikkea muuta paitsi sitoutua. Mä tajusin, että tällä hetkellä se vaan ei ole mua varten, kun tällä hetkel mä flirttaa viattomasti söpöille kundeille, kuljen rennosti, keinuen, itsevarmasti pitkin eri paikkoja ja virnistelen kaikille kivoille tai hyvännäköisille kundeille. Mä haluan nyt nauttia siitä, ja kyllästyttyäni voin sitoutua johonkin ihmiseen. Minä vaan en halua ripustautua ihmisiin kiinni kuin mikäkin pikkukakara. Mä haluan elää niin kuin mä haluun ilman rajoituksia. Mä haluun vieläkin olla Peppi Pitkätossu.