Quersita: Kiitos taas. Btw, tänne saa kommentoida niin usein kun haluaa, että se siis ei ole TAAS. Ja nythän sinä pistitkin kaksi samanlaista kommenttia, mutta se ei haittaa tippaakaan, koska tuli tuplapiristys:)

 

Parhaat SP-biisit tällä hetkellä top 4

1.Untitled

-Aina niin koskettava sekä lyrikoitten että melodian takia

-musiikkivideo tehtiin, koska pojat olivat menettäneet tuttunsa autokolarissa

-biisissä on aivan mahtava piano, jonka soittaa Bill (joku)

2. Perfect

-tässä on ihana tarina jollekin isälle, joka ei ole ollut tyytyväinen lapseensa, jotenkin minä samaistun biisin sataprosenttisesti

-nostalginen minulle, koska ikioma OC:ni Sandy tuli eloon tämän biisin aikana, ja biisi kuvaa siis hänen tunteitaan todella hyvin.

3. Welcome to my life

-periaatteessa piristävä sovitus biisille

-sanat kuvaavat minun entistä arkipäivää ja minun viimesyksyä

4. Me against the world

-kapinoiva biisi, jonka pitäisi saada ihmiset ymmärtämään, että jokaisen kuuluu saada oikeus olla oma itsensä ja jokaisen pitää saada luottaa itseensä

-raskaampaa Sp:tä kuin yleensä

5. Crazy

-"saarnaava" sanoma, jota ei tarpeeksi julisteta, joka myös kertoo karun totuuden amerikasta

-ennen oli top 3, mutta nyt sitä on tullut radiosta liikaa

-kapinoi minun kanssani monista samoista asioista