Mä yritän saada kuvaa ittestäni, profiilia. Toivon kai löytäväni jonkinlaisen tiivistelmän itsestäni. Voisin kirjoittaa: Saana- iloinen, ja se olisi noin yksinkertaista ja se olis mä. Kuitenkaan en mä ole noin yksinkertainen, ei kukaan ole. Mä kai yritän saada selkoa mun sekavista ajatuksista, miksi mä teen näin, miksi mä olen tällainen. Joskus mä toivon olevani toinen henkilö, enkä mä toisaalta toivoiskaa. Joskus vaa tulee olo, et maailma päästää aina toisen helpomalla, vaik se voi olla just päivastoi. Ehkä se vain on niin, ettei ihmine o koskaan tyytyväinen, mutta toisaalta uskon yhden jääkiekkoilija mottoon: "Kehitys loppuu tyytyväisyyteen." Se selittäisi miksi ihminen kehittyy henkisesti koko elämänsä loppuun saakka. Äiti harkitsee koiraa, jackrusselinterrieriä, mä en osaa sanoa siihe mitää.