Ensinnäkin pahoittelut niille, jotka joutuivat lukemaan tervetuliaisviestini tuolta pohjalta tämän viestin takia. Tai no en minä pahoittele, se ei kuulu minuun. Toisten (ei-kavereiden) ärsyttäminen on hirmu hauskaa. Saa purkaa oman turhautumisensa heihin. Miten minä tuohonkin selitykseen ajauduin. Only God knows.

Kuitenkin tämä toimii samalla minun webpäiväkirjanani, ja angstitusmestanani, joten nyt tulee molempia:

Rakkaat(tai ei niin rakkaat) ötökkäni,

Tämä päivä on alkanut ihan paskasti (anteeksi kielenkäyttöni:D). Minä en ole nukkunut melkein silmänräpäystäkään, ja olen kyllä kirjaimellisesti nukkuneen rukouksen aihe. Minun silmäni eivät meinaa pysyä auki, ja se on hyvin ärsyttävää. Ja syy tähän, että hoitotasapainoni reistaili eilen tosi pahasti, ja oli niin helkutin huono olo, ettei saanut nukuttua.

Positiivista kuitenkin, että minun ihana pikku herra Nipsu (aka minun ikioma plösö kisu) tuli herättämään vetämällä kynsillään kevyesti minun yöpaidanhihaa.

Kuitenkin tämä päiväkin on kouluasioissa inhottava. Ensinnäkin minä joudun tänään Kävelemään, pelottavaa. Sen jälkeen on 2 tuntia sarjakuvan piirtoa, eikä minua ole tällä kertaa iskenyt ah-niin-ihana inspiraatio. Sen jälkeen täytyy raahautua kaupungin "rakkaaseen" Ulpukan uimahalliin, ja siellä step- ja bodyaerobicia, vihaan yli kaiken:(  Positiivista taas etsin, ja se on englannin tunnit, kaksi putkeen katsokaas minähän olen eoc-luokalla, ja meillä on 4 ihanaa tuntia viikossa maailmankieltä. Sitten minua taas ärsyttää, kun täytyy olla pakkopullaa.

Tilanteen kuitenkin pelastaa, että lähden koulun jälkeen ystäväni kanssa myllyttämään (siis ei-turkulaisille, ostarille shoppingii).

Kuitenkin nyt täytyy lähtee kävelee, että morjens (ja nähää ärräl:D)!